Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2010 17:11 - Арестуването на Алексей Петров – удар срещу Ахмед Доган?
Автор: bighty Категория: Други   
Прочетен: 1047 Коментари: 0 Гласове:
0



Това е въпрос, който никой не си задава, но на мен ми изглежда възлов, за да се ориентирам. Самият факт, че никой не прави тази връзка е подозрителен. Аз нямам доказателства, разбира се, но имам прелюбопитни наблюдения, ето едно от тях:

медийните изяви на Ахмед Доган (АД) и тези на Алексей Петров (АП) си приличат като две капки вода – и двамата се появяват твърде рядко по медиите – един вид пазят кармата си. Но появят ли се дават пространни, концептуални интервюта пълни със сложни думички – за Доган се досещаш сам читателю, за АП визирам примерно интервюто в което иска понижаването на лихвите. Тези интервюта никога не са на живо, писмени са и ги прочитаме във вестника. Обратно, вербалните им изяви са пълна катастрофа – идва ми наум изявите на Доган за обръчите фирми и после за това, кой разпределя парите в държавата, а пък АП бе особено ярък с изявлението си за детето в неравностойно положение с клечката кибрит...

Това е наглед далечен паралел, но надали. Пиша това, за да мога да си го препрочета в близко бъдеще и да ви кажа – ето на, казах ли ви :-) Шегувам се, но ако някой има интуиция, която му говори същото ще съм любопитен да прочета коментара му (й).

Аргументи, които не бих приел са следните
- да, АП е взел участие във възродителния процес, но да не забравяме, че ДПС управляваше с БСП - жертвата и палачът си подадоха ръка
- да, ДПС беше против назначаването на АП в ДАНС, да ДПС беше против уволнението на Драшков - знам, знам :-)

Е?



Тагове:   удар,   Доган,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bighty
Категория: Други
Прочетен: 62245
Постинги: 31
Коментари: 13
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031